Orkidea kukkii
4 posters
Sivu 1 / 1
=)
Mullakin on perhosorkidea Saa nähä kuinka osaan pitää orkideaa,jos hyvin sujuu,ostan muitakin lajikkeita,tätähän pitää kastella niin että on veden alla jonkuaikaa,pitäs purkki vaihtaa,mutta se ei olekkaan mikään helppo tehtävä
toivotar- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 03.06.2009
Vs: Orkidea kukkii
Ai pitäs kastella noi? Me on kyllä ihan vaan lorautettu pieni tippa vettä ruukkuun silloin tällöin.
Krissy- Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 27.04.2008
nou hätä=)!
Krissy kirjoitti:Ai pitäs kastella noi? Me on kyllä ihan vaan lorautettu pieni tippa vettä ruukkuun silloin tällöin.
Eipä hätiä mitiä,minäkin olen kastellut päältä,kun en ole jaksanut raahata kylppäriin ,ja sulla on niin hyvässä kunnossa kuvan perusteella,että ihan oikein oot toiminu! .mulla on yksi tyhjä oksa,ja toisella oksalla kukat,pitääkin nyt taas kastella ku jaksaa viedä kylppäriin,lämpimässä vedessä lillutan sitä jonkuaikaa
Mimosa kukkii nyt!
Keväällä sain Mimosan taimen,joka on nyt n. 40 cm korkea.Se on intoutunut kukkimaan juuri nyt.Hennot lilanväriset pampulat (6 kpl) koristavat sitä.
pirkko- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 21.10.2009
Kiva:)
pirkko kirjoitti:Keväällä sain Mimosan taimen,joka on nyt n. 40 cm korkea.Se on intoutunut kukkimaan juuri nyt.Hennot lilanväriset pampulat (6 kpl) koristavat sitä.
Tosi kiva että oot saanu kukkasi kukkimaan ,minulla ei kauaa orgidea säilynyt ..
Vs: Orkidea kukkii
Kommentoin "hiukan" myohassa, mutta onpa kaunis orkidea! (Toivottavasti yha hengissa)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa