Viherpeukalot
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Joulukukkia?

2 posters

Siirry alas

Joulukukkia? Empty Joulukukkia?

Viesti  Stello Pe Marras 28, 2008 9:00 pm

Hankitteko (tai saatteko) yleensa jouluksi kukkia? santa

Ma tykkaisin hyasinteista, amarylliksista, joulutahdista, yms., mutta niita ei taalla harrasteta laheskaan niin paljon kuin esim. Suomessa. Kylla niita SAA kukkakaupoista, mutta eivat ole sellainen "pakollinen osa joulua" ollenkaan.

Me ei koskaan osteta mitaan joulukukkia, kun seka Daniel etta anoppi lahinna ajattelisivat etta sellainen on sama kuin heittaisi rahaa roskikseen, mutta joskus yksi naapuri tuo anopille joulukukan, mika on ihan kiva juttu.
Stello
Stello

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 52
Paikkakunta : Bray, Co. Wicklow, Ireland
Registration date : 27.04.2008

http://stello.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Joulukukkia? Empty Vs: Joulukukkia?

Viesti  Aluviso Su Helmi 01, 2009 3:58 pm

Vietän joulun aina vanhempieni luona, joten olen hankkinut joulukukan vain, jos olen pelkät pyhät poissa. Nyt olin toista viikkoa, joten ostin äidille asetelman nauttiakseni siitä itse!

Loman aikana sitten kuukahti bonsaini, jota olin rakkaudella vaalinut. Vaikka pistin vesiastiaan... Kaikki lehdet kuivasivat pois. Odottelin ja kastelin hetken, että jos olisi kasvattanut uusia, mutta ei Sad
Aluviso
Aluviso

Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 01.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Joulukukkia? Empty Vs: Joulukukkia?

Viesti  Stello Ma Helmi 02, 2009 7:36 am

Mulle kavi sama juttu melkein kaikkien bonsai-puiden kanssa, kun olin viime vuonna Suomessa, eika kotivaki kastellut niita sina aikana ollenkaan Mad Monen vuoden kasvatus meni ihan hukkaan.. Onneksi muutama nayttaa selvinneen, mutta nekin karsivat rankasti.
Stello
Stello

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 52
Paikkakunta : Bray, Co. Wicklow, Ireland
Registration date : 27.04.2008

http://stello.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Joulukukkia? Empty Vs: Joulukukkia?

Viesti  Aluviso Su Helmi 22, 2009 12:25 pm

Ajattelin hankkia jonkin mehevävartisen bonsaiksi, rahapuun vaikka. Niissä ei ole ihan samaa luonnetta, mutta sinnepäin edes. Jos pysyisivät paremmin hengissä....
Aluviso
Aluviso

Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 01.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Joulukukkia? Empty Vs: Joulukukkia?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa